Туристи випадково відлетіли до Греції замість Іспанії

Британська пара планувала вирушити до іспанської Севільї, а натомість прилетіла на грецький острів Закінф.

Пара туристів – Хумаїра та Фарук Шейх – мали вирушити до іспанської Севільї. Їхній син забронював їм квитки на рейс авіакомпанії Ryanair з лондонського аеропорту Стансед. Мандрівники стандартно пройшли реєстрацію, сіли на борт, пред’явив посадкові талони персоналу. Лише приземлившись, подружжя дізналися, що пролетіли 1900 кілометрів в іншому напрямку.

“Ми були спантеличені, після того як на телефони надійшло автоматичне повідомлення, що вітає нас у Греції. А потім водій таксі заявив: “Це не Іспанія”, – діляться туристи.

Виявилося, що в аеропорту сталася плутанина і туристи сіли не на той рейс. За словами Хумаїра та Фарук Шейх, дізнавшись про те, що сталося, співробітники Ryanair “посміялися” над ними і запропонували безкоштовну ніч у готелі. Проте повернутися зворотним рейсом пара могла лише за п’ять діб. У результаті плутанина обійшлася туристам у додаткові 1 100 фунтів стерлінгів (641 990 тенге) за частину перебування в Греції. На цьому пригоди мандрівників не закінчилися: вони мало не пропустили зворотний рейс через неправильну реєстрацію в системі Ryanair. І лише один пильний співробітник авіалінії допоміг подружжю потрапити на рейс до будинку.

Постраждалі туристи вважають, що відлетіли не в ту країну виключно через помилки перевізника. У тому числі тому, що бортпровідники не оголосили пункт призначення рейсу, оскільки літак запізнився із вильотом із Великобританії. А їхній син додав, що авіакомпанія не вибачилася.

У свою чергу, перевізник всю відповідальність поклав на туристів. В авіакомпанії заявляють, що всі оголошення рейсів “чітко ідентифіковані”. Пояснити, як туристи зуміли пройти реєстрацію та сісти на неправильний рейс і навіть долетіти до місця призначення, перевізник при цьому не зміг.

“Кожен клієнт несе відповідальність за те, щоб сісти на правильний літак. Оскільки ці пасажири пройшли контроль перед посадкою, загроз безпеки не було. Ми працюємо з нашими агентами з обробки в лондонському аеропорту Станстед, щоб ця помилка не повторилася”, – заявили представники лоукостера.

➔ Дивитесь новини на смартфоні? Підпишіться на новини від Туриста Google News (у браузері ХРОМ): це свіжі новини про туризм, найкращі ціни на тури та квитки, здоров'я, технології, життя знаменитостей, їжу та рецепти, астрологічні прогнози, лайхаки про сад та город, та багато іншого!

Туризм

LifeStyle

Поради туристам

Новини по темі