В Анталії готелі почали вішати таблички про національність туристів

В Анталії готелі почали чіпляти таблички про національність туристів: своєрідною рекламою стали таблички «одна ціна для всіх ринків», що з’явилися на дверях багатьох готелів. Так вони відреагували на скандал, коли з туриста — турка за національністю, але одного з найжадібніших готелів «здер» додаткові 120 євро за «національну відмінність».

Асоціація готельєрів і пенсіонерів туристичних підприємств Анталії (ANTOP), членами якої є бутикові, малі та середні готелі міста, вивисіла спеціальні таблички на дверях готелів, щоб показати, що вони застосовують однакові ціни на всіх ринках.

Як заявив для турецьких ЗМІ президент ANTOP Альп Озель, питання «національної різниці» стоїть на порядку денному Туреччини: «Коли ми як асоціація включили це питання до порядку денного, ми зрозуміли, що це питання національних відмінностей реалізовано в багатьох п’ятизіркових готелях, але не реалізований у нашому». Але додамо, що готель Limak Lara, що оскандалився збором за громадянство, знаходиться якраз в Анталії. При цьому, як він додав, це викликало тривогу у турецького користувача, який злякався, що з нього здеруть європейську ціну.

При цьому турецький готельєр додав, що практику можна визнати і справедливою. П’ятизіркові готелі в Анталії побудовані на державних землях на узбережжі, Альп Озель сказав: «По суті, кожен 85-мільйонний громадянин Туреччини має місце і прямо тут. Тому, щоб не отримати національну різницю, я вважаю, що ці готелі слід продавати громадянам Туреччини за доступнішими цінами. Ми завжди ставимося до наших турецьких гостей як до пріоритету. Але застосування різних цін неправильне», – заявив він.

➔ Дивитесь новини на смартфоні? Підпишіться на новини від Туриста Google News (у браузері ХРОМ): це свіжі новини про туризм, найкращі ціни на тури та квитки, здоров'я, технології, життя знаменитостей, їжу та рецепти, астрологічні прогнози, лайхаки про сад та город, та багато іншого!

Новини туризму
Новини по темі