Єгипет розпочав рекламну кампанію своїх туристичних можливостей у країнах Азії – про це заявив Атеф Абдель Латіф, член Асоціації інвесторів у туризм на Південному Синаї. За його словами, країна Пірамід посилює співпрацю з “багатьма туристичними агентами в азіатських країнах, щоб залучити туристів”. Основну мету експерт сформулював однозначно: «Це необхідно, щоб компенсувати відсутність російських та українських туристів, які припинили польоти до Єгипту через війну, та закриття їх повітряного простору».
Основні цільові ринки експерт також позначив, заявивши, що «є рейси, які долетять до Шарм-ель-Шейха, Хургаду, Каїр, Луксор та Асуан найближчими тижнями з Китаю, Індії, Індонезії та Філіппін».
Паралельно з азіатськими ринками Єгипет намагається просунутися у низці європейських ринків. Акцент зроблено на італійську, з якої – за заявою експерта – «почнуть надходити потоки з наступного місяця, а пік італійських рейсів буде досягнуто у липні». Також ці оптимістичні плани поширюються на Австралію, Канаду та країни Латинської Америки. Крім того, Єгипет продовжує активно працювати на ринках найближчих країн Близького Сходу – це як найбільш реалістичний план.
«Туристичний рух із Росії до Єгипту повністю припинився з 8 березня. Зараз кількість російських туристів в Єгипті дуже мала, особливо після того, як російські туристичні компанії організували процес про евакуацію російських туристів із Шарм-ель-Шейха та Хургади, після закінчення їхньої відпустки», – додав експерт.
Для тих, кому важливий здоровий спосіб життя, рекомендуємо прочитати: «Лікар: Трав’яний чай може бути небезпечним».
➔ Дивитесь новини на смартфоні? Підпишіться на новини від Туриста Google News (у браузері ХРОМ): це свіжі новини про туризм, найкращі ціни на тури та квитки, здоров'я, технології, життя знаменитостей, їжу та рецепти, астрологічні прогнози, лайхаки про сад та город, та багато іншого!