Пасажирів рейсу TUI «викинуло з крісел» після того, як почалася турбулентність і вони почули два гучні хлопка під час подорожі з Великобританії до Кабо-Верди – райського острова в Атлантичному океані.
Сильні поштовхи сталися лише через 10 хвилин після зльоту літака з аеропорту Манчестера в Кабо-Верде минулого понеділка. Повітряне судно кружляло над національним парком Пік-Дістрикт понад дві години, перш ніж благополучно приземлилося в британському аеропорту. За цей час на борту розпочалася паніка. «Діти кричали, а люди панікували, це було справді страшно», – навів слова співробітниці авіакомпанії Express.
«Коли я побачив, як дві стюардеси подивилися один на одну, я зрозумів, що щось не так. Турбулентність була справді сильною, був один справді жахливий момент, коли всіх викинуло зі своїх крісел. Пілот і персонал діяли фантастично, вони розповіли нам, що відбувається, і ходили літаком, питаючи, чи не хочуть люди води», – згадав фатальний виліт один із туристів.
Ще один мандрівник доповнив загальну картину своєю розповіддю: «Ми пройшли реєстрацію та перевірку безпеки… Літак був затриманий на годину, але все йшло гладко. Ми сіли в літак, і було дуже тепло, персонал сказав нам, що літак був у Туреччині напередодні увечері, і виникла проблема з кондиціонером. Вони сказали, що як тільки ми злетимо, все буде гаразд.
Приблизно через 10 хвилин польоту ми почули два величезні хлопка, і коли я визирнув у вікно, я побачив, як повз пролетіло щось помаранчеве. Моя дружина подумала, що то птах.
Перед тим, як ми приземлилися, пілот знову заговорив, щоб сказати, що він спалив паливо, і ми зможемо здійснити аварійну посадку. Він сказав, що всі аварійні служби чекатимуть на нас на льотному полі в аеропорту Манчестера і що на літаку спалахнули всі сигнальні вогні».
Після виявлення технічної неполадки пілоти відправили код екстреної допомоги і врешті-решт туристів повернули до Манчестера. Літак так і не долетів до райського острова, який пасажири рейсу сподівалися потрапити. Щойно мандрівники вийшли з літака, туроператор TUI вибачився за збій.
В електронному листі, розісланому пасажирам рейсу, авіакомпанія повідомила наступне: «Ми справді шкодуємо про зрив вашого сьогоднішнього рейсу, ми розуміємо, що це буде розчарування. Ваш літак був справний і злетів, як очікувалося, проте невдовзі після вашого польоту капітан зіткнувся з технічною проблемою.
Безпека наших клієнтів та екіпажу має першорядне значення, і йому довелося ухвалити важке рішення повернутися до аеропорту Манчестера. Через обмеження на посадку капітану довелося деякий час кружляти в небі, щоб спалити паливо та благополучно приземлитися назад у Манчестер».
Уточнювалося, що невдовзі туроператор організував альтернативний рейс для тих, хто все ще хоче вирушити у відпустку. Мандрівників розмістили в готелі та отримали ваучер на 15 фунтів стерлінгів для оплати прохолодних напоїв в аеропорту.
➔ Дивитесь новини на смартфоні? Підпишіться на новини від Туриста Google News (у браузері ХРОМ): це свіжі новини про туризм, найкращі ціни на тури та квитки, здоров'я, технології, життя знаменитостей, їжу та рецепти, астрологічні прогнози, лайхаки про сад та город, та багато іншого!