Російські туристи, що забивають валізи готельним туалетним папером і зливають в барах готелів олл-інклюзив «Бейліз», щоб відвезти його з собою – далеко не найпросунутіші персонажі в області готельного крадіжки. Як з’ясувало дослідження Wellness Heaven, під час якого було опитано 523 п’ятизіркові та 634 чотиризіркові готелі, в основному в Європі, деякі туристи примудряються виносити з готелів навіть дорогі матраци – а також інші цінні «дрібниці» на кшталт кавоварок.
Це вже важко назвати простодушною любов’ю до «халяви» – це справжня просунута крадіжка, зазначають дослідники. При врахуванні того, що матраци деяких дорогих готелів можуть коштувати тисячі євро – і при тому, що крадіжка такого громіздкого предмета – це продумана операція. Найчастіше її провертають у ночі, коли персоналу в готелі небагато та стійка реєстрації закрита – і в тих готелях, де є прямі ліфти на автостоянки, що дозволяє злодіям швидко виїхати.
При цьому п’ятизіркові готелі рідко повідомляють про злочин. Як заявив гендиректор Wellness Heaven Тассіло Кейлманн, який запитував власників готелів із цього приводу, вони зовсім не хочуть, щоб респектабельні постояльці спостерігали за візитом поліції, а то й були стурбовані поліцейськими, і загалом “не хочуть бути пов’язані зі злочинністю”.
Також у п’ятизіркових готелях поскаржилася на туристів, які примудрялися винести телевізори та кавоварки – це досить часто «втрата». У чотиризіркових «несуни» завдають трохи менше збитків – найчастіше запозичають пульти та батареї до них.
У «колекції» трапляються і відверто неймовірні запозичені предмети. Туристи крали сантехніку, таку як сидіння унітазу та насадки для душу, номери з дверей, телефони тощо.
Але все ж таки найпоширеніший предмет, не дозволений до виносу, банальний. Найчастіше у валізах туристів виявляються халати та рушники. Причому у великій кількості випадків туристи примудряються забрати їх безкарно – хоча якщо готель виявить пропажу, її доведеться сплатити. Часто власники готелів відзначають, що крадіжку халатів і рушників загалом виявляється дешевшим закласти до річного бюджету готелю.
При цьому заходів боротьби з «несунами» біля готелів небагато. Хоча деякі готельні мережі ведуть спеціальні списки туристів, які попалися на крадіжці. У тих, хто потрапив у такий чорний список, немає шансів на проживання в будь-якому готелі мережі.
➔ Дивитесь новини на смартфоні? Підпишіться на новини від Туриста Google News (у браузері ХРОМ): це свіжі новини про туризм, найкращі ціни на тури та квитки, здоров'я, технології, життя знаменитостей, їжу та рецепти, астрологічні прогнози, лайхаки про сад та город, та багато іншого!