Туризм збожеволів: в Італії з туристів стали стягувати додаткову плату буквально за все

Туризм збожеволів: тепер представники місцевої туріндустрії вишукуються, змагаючись між собою у винахідливості, і намагаючись вичавити з туристів додаткову плату за все. У результаті великі шанси, що літо 2023 року увійде в історію як одне з найдорожчих і найскандальніших, а згодом чимала частина туристів, у тому числі місцевих, залишить цей популярний напрямок. Так оцінили ситуацію в Італії цього літа автори матеріалу у CNN.

У матеріалі були зібрані найбільш кричущі приклади, як саме з туристів беруть гроші ні за що. Наприклад, у популярних туристичних місцях, такі як озеро Комо чи Портофіно туристам доводилося платити по два євро за те, щоб їм розрізали сендвіч навпіл, принесли порожню тарілку або підігріли пляшечку з дитячим харчуванням у мікрохвильовій печі. “Ми думали, це жарт, але виявилося – ні”, – в один голос коментують ситуації туристи.

Втім, іншим довелося розлучитися з більш серйозними сумами — на Сардинії з туристів здерли 60 євро за дві чашки кави та дві маленькі пляшки води. Причому власник заявив, що ціни були чітко вказані, і плата стягується здебільшого за вид на дорогі яхти у порту, що розташований поблизу — з них же в готель приходять і основні клієнти.

Ще одні постраждалі — пара з Америки вирішили не зізнаватись, скільки вони заплатили за два напої Aperol Spritze у кафе на площі Пьяцца Навона у центрі Риму. Проте цінник змусив їх здивуватись.

Але рекордсменами за неймовірними цінами видання називає пляжні заклади, які здають у найм лежаки та парасольки. В Апулії денна оренда двох шезлонгів та однієї парасольки протягом тижня в середньому коштує 50 євро, а у вихідні майже вдвічі дорожче. А де-не-де за місце в першому ряду на багатолюдному пляжі може бути втричі вище, приблизно 150 євро.

Як заявили представники групи захисту споживачів Consumerism No Profit, ціни в туристичних районах Італії цього літа показали 130% зростання. Це виганяє з курортних місць насамперед самих італійців — і без того не найдешевшій країні ціни виявилися на 240% вищими, ніж в інших середземноморських напрямках. У результаті кількість внутрішніх туристів в Італії впала на 30% нижче за показники до Covid. Італійці їдуть усюди — від Албанії та Чорногорії до Єгипту, де значно дешевше. На спад іноземних туристів у країні поки не скаржаться — їх 68 млн, тобто на 3 млн більше, ніж до ковіда, але якщо свавілля з цінами продовжиться…

➔ Дивитесь новини на смартфоні? Підпишіться на новини від Туриста Google News (у браузері ХРОМ): це свіжі новини про туризм, найкращі ціни на тури та квитки, здоров'я, технології, життя знаменитостей, їжу та рецепти, астрологічні прогнози, лайхаки про сад та город, та багато іншого!

Новини туризму
Новини по темі