Туристам повідомили, як у Туреччині торговці “розводять” мандрівників на покупки

«Залишать без грошей будь-якого», — попередила туристів блогерка-мандрівниця про хитрощі турецьких торговців, які влаштувалися на ринках, базарах та в магазинах. У Туреччині майстри торгівлі застосовують різні способи розводу, щоб туристи купили більше. П’ять найпопулярніших схем авто розкрила у своєму блозі.
Схоже, туркам не потрібні різні тренінги з технік продажів, оскільки вони самі будь-кого можуть навчити, як нав’язати товар туристам, який останні навіть і не думали купувати. Згідно зі спостереженнями блогерки, наступні п’ять хитрощів, у турків є успішними прийомами продажів.
Перша – робота до півночі або цілодобово
Магазини на курортах працюють до півночі і навіть до ранку у туристичний сезон. Навіть непопулярні товари купуються ближче до півночі, коли туристи після вечері та алкоголю налаштовані на витрату грошей. «Якщо їх (туристів) вдасться в цьому стані зловити та залучити до свого магазину, – вважай, що справа зроблена – без покупки вони звідти не підуть!» — повідомила блогер, додавши, що з прилавків до ночі йде все: канцелярія, іграшки, надувні кола, сланці і навіть «залежані» товари.
Друга – зазивала на вході
Зазивали стоять біля магазинів та приваблюють туристів зайти всередину. Вони, як і єгиптяни, розпочинають доброзичливу розмову, роблять компліменти, подарунки та затягують до магазину, де професійні продавці продовжують обробку клієнта. Автор охарактеризувала цю схему так: «Золоте правило турецької торгівлі: «Не варто чекати на милості від покупців, свою зарплату треба заробити своїми руками».
Третя — техніка «Три питання»
При вході до магазину продавці не користуються популярним висловом українських консультантів у магазинах «Чим вам допомогти?», а ставлять три питання: про те, чи вперше турист у Туреччині, скільки днів він відпочиває на курорті та в якому готелі, а також з якого міста він приїхав. Опитувальник дозволяє визначити рівень знань про місцеві ціни та асортимент, а також фінансові можливості покупця. Потім у хід ідуть компліменти. Мета забійної схеми – увійти в довіру та емоційно зачепити мандрівника.
Четверта – розташувати туриста за допомогою частування
Якщо турист збирається піти без покупки, йому пропонують сісти на диван, випити чай або, якщо покупка велика, – кава турецькою з лукумом. Цей прийом важливий, оскільки у турецькій культурі запрошення на чай означає гостинність та готовність до торгу. «Доставляють чай і каву в магазин, як правило, із найближчого кафе — із замовленням туди, поки ви розташовуєтеся, вирушить зазивала», — уточнила туристка.
Заключна — акторська гра та тактика активних переговорів/торгівлі
Туристи часто уникають торгуватися, щоб не здаватися «жебраками», зазначила блогер. Але насправді торгуватися треба, але робити це розумно — запропонувати свою ціну і не поступатися. Так роблять місцеві, стверджуючи, що це найефективніший спосіб зменшити ціну.
Якщо товар недорогий, турки погодяться скинути цінник після чаювання. А ось при купівлі дорогих товарів продавці залучають «завідувача відділу», потім «директора магазину» і навіть «главу фабрики виробництва», які раз у раз хмурять брови і підраховують можливу знижку, або тільки вдають, майстерно входячи в роль. Сцена з калькулятором і чаєм повторюється, ціна знижується тричі: спочатку $500, потім $1’000 і, нарешті, на $1’800. «Якщо і ця знижка вас не влаштовує, сміливо йдіть на вихід. Не встигнете ви дорахувати до п’яти, як вас наздожене гонець із радісною звісткою: «Директор фабрики» готовий погодитися на вашу ціну, нехай і собі на збиток — він готовий його зазнати, якщо володіння його дублянкою зробить вас щасливим», — розповіла мандрівниця про п’ятий хитрий прийом турецьких торговців.

➔ Дивитесь новини на смартфоні? Підпишіться на новини від Туриста Google News (у браузері ХРОМ): це свіжі новини про туризм, найкращі ціни на тури та квитки, здоров'я, технології, життя знаменитостей, їжу та рецепти, астрологічні прогнози, лайхаки про сад та город, та багато іншого!

Новини туризму
Новини по темі