Філіппіни “привласнили” собі визначні пам’ятки інших країн

У туристичному ролику, призначеному для просування Філіппін, як пам’ятки країни були використані стокові кадри, зняті в інших країнах, передає Insider.

У рекламі, яка є частиною кампанії “Любіте Філіппіни” вартістю 900 000 доларів, були показані, зокрема, рисові тераси Індонезії та піщані дюни у Бразилії. З’ясувати заміну вдалося за допомогою прискіпливих користувачів інтернету.

Філіппінський блогер Сасс Рогандо Сасот вперше вказала на своїй сторінці у Facebook, що принаймні п’ять епізодів із ролика знято у місцях за межами країни. У тій самій публікації Сасот зібрала сцени у порівняльне відео та вказала першоджерела іноземних кліпів – всі вони були доступні на веб-сайтах стокових відеоматеріалів.

Серед них були рисові тераси на Балі, рибалка, що закидає мережу у воду в Таїланді, і людина, що їде піщаними дюнами в Дубаї. Подальша перевірка AFP підтвердила її висновки, повідомляє Channel News Asia. Відео, яке спочатку було завантажене на Youtube, згодом видалено.

Спочатку Департамент туризму (DOT) заявив, що помилки бути не могло і вони вимагали підтвердження оригінальності та права власності на всі матеріали, використані в ролику. Однак пізніше DOT був змушений заявити, що почав розслідування тверджень.

Після розкриття факту представники рекламної агенції DDB Philippines вибачилися за “вкрай недоречні” зображення, повідомила місцева онлайн-газета SunStar Manila з посиланням на заяву компанії.

“Хоча використання стокових відеоматеріалів у відеороликах про настрій є стандартною практикою в індустрії, використання іноземних стокових відеоматеріалів було прикрою помилкою з боку нашого агентства. Використання іноземних відеоматеріалів у кампанії з просування Філіппін є вкрай недоречним і суперечить цілям DOT”, – йдеться у заяві агентства.

Агентство також додало, що у фінансуванні відео не було задіяно державних коштів. Міністр туризму Крістіна Гарсія Фраско також опублікувала заяву у Facebook від імені Департаменту туризму (DOT) Філіппін.

“У ході зустрічей та консультацій, проведених щодо покращення туристичного бренду, DOT зі свого боку неодноразово запитував у DDB підтвердження оригінальності та права власності на всі матеріали. У всіх цих випадках DDB неодноразово запевняв DOT, що вони мають право власності на всі матеріали”, – Написав Фраско в посту.

➔ Дивитесь новини на смартфоні? Підпишіться на новини від Туриста Google News (у браузері ХРОМ): це свіжі новини про туризм, найкращі ціни на тури та квитки, здоров'я, технології, життя знаменитостей, їжу та рецепти, астрологічні прогнози, лайхаки про сад та город, та багато іншого!

Новини туризму
Новини по темі