Туристка відмовилася поступитися місцем у літаку пітбулю для «емоційної підтримки»

Під час рейсу з Лос-Анджелеса в Атланту сусідка по ряду попросила туристку поступитися її місцем пітбулю, який нібито летів з господинею для «емоційної підтримки». Жінка відмовилася зробити це і пізніше описала ситуацію в соцмережах, отримавши вибачення у відповідь від авіакомпанії, повідомило видання Newsweek.

Телевізійний сценарист Кіана Фаулкс розповіла у соцмережах, що після посадки на рейс американської авіакомпанії Delta Airlines виявила на своєму сидінні у літаку собаку. Хазяйка тварини попросила туристку поступитися місцем її вихованцю, але Кіана відмовилася.

«Власниця відреагувала так, ніби я поводжуся нерозсудливо, не бажаючи поступатися своїм місцем собаці. Я не знаю, куди вона очікувала, що я піду. Чесно кажучи, я була шокована», – повідомила туристка.

Після цього Кіана Фаулкс пішла у хвіст літака, щоб поговорити про ситуацію з екіпажем, але допомоги не отримала. В результаті, за словами туристки, і вона, і жінка, що сидить біля проходу, були змушені просидіти всі чотири з половиною години польоту поряд із жінкою з пітбулем на колінах. Загалом пітбуль поводився добре, але собача шерсть і часті походи господині в туалет із собакою на повідку завдавали незручностей оточуючим.

Кіана Фалукс зазначає, що не впевнена, чи був пітбуль насправді службовим собакою. «Вона продовжувала говорити, що це емоційна підтримка, і що вона має документи на службову тварину. Але на собаці не було жилету, щоб ідентифікувати його. Собака був ще цуценям і не повністю навчений. Вона так і не сказала, навіщо їй потрібна собака. Службові тварини вміють лежати на підлозі та навчені розміщуватись у літаку», – написала туристка.

Загалом жінка не заперечує проти того, щоб тварини для емоційної підтримки чи тварини-поводирі перебували у польоті, якщо треновані та які не заважають. Однак у цій ситуації вона не впевнена, що цей пітбуль потрапляє до такої категорії. Згідно з правилами Delta, службові тварини допускаються в кабіну тільки для «осіб з обмеженими можливостями», і допускаються лише «дресовані службові тварини, які є собаками».

Представник Delta Air Lines повідомив Newsweek, що інцидент наразі розслідується. «За винятком затверджених службових тварин, Delta вимагає, щоб усі домашні тварини, доставлені на борт, могли поміщатися в невелике вентильоване перенесення для домашніх тварин, яке поміщається під сидінням перед вами. Те, що показано у цих відеороликах, є порушенням як правил Delta, так і федеральної політики. Наразі ми проводимо внутрішнє розслідування і просимо вибачення у клієнтів за доставлені незручності», – сказав представник авіакомпанії.

Розмірковуючи про це, Фолкс сказала: «Я просто думаю, що все це прикро і дуже незручно для мене та жінки, яка сиділа біля проходу. Мені б дуже хотілося, щоб стюардеси були активнішими, але я також повністю розумію, що клієнти щодня лаються з ними на рейсах. Зрештою, саме Delta має переконатися, що їхні співробітники почуваються уповноваженими виконувати свою роботу та забезпечувати дотримання правил, а також забезпечувати безпечні та комфортні польоти для своїх клієнтів».

➔ Дивитесь новини на смартфоні? Підпишіться на новини від Туриста Google News (у браузері ХРОМ): це свіжі новини про туризм, найкращі ціни на тури та квитки, здоров'я, технології, життя знаменитостей, їжу та рецепти, астрологічні прогнози, лайхаки про сад та город, та багато іншого!

Новини туризму
Новини по темі