Білоруський турист з’їздив на тиждень до турецького Кемера і обурився відпочинком у популярному п’ятизірковому готелі за системою «ультра все включено» та описав сімейний відпочинок фразою «Ми були в тихому жаху». Між очікуванням та реальністю виявилася глибока прірва розчарування. Про найгіршу відпустку мандрівника повідомив сайт Onliner.
За словами мінчанина, він купився на картинки, опубліковані на сайті туроператора. Крім того, ціна за тур була не найнижчою. Як з’ясувалося пізніше, 5-зірковий готель Larissa Phaselis Princess виявився найдешевшим варіантом у преміальному курортному селищі Текірова, проте, на думку туриста, що розчарувався, готель навряд чи може потягнути і на чотири зірки.
«По приїзді нас заселили в номер, від якого ми були, м’яко кажучи, в тихому жаху. Загалом фото описують весь страх, і навіть на цьому можна було б зупинитися. Тон відпочинку був заданий відповідний, бажання його продовжувати не було. На запитання на рецепції, що це за номер і хіба він відповідає статусу готелю, мені відповіли, що це категорія номера «стандарт» і загалом відповідає тому, що я бронював. Запропонували ще раз звернутись вранці, – розповів мандрівник.
Із заміною номера допоміг вирішити питання лише гід – туристам надали приємнішу кімнату, але вона також не збігається з виглядом зі знімками на сайті туроператора. «У ньому хоча б є природне світло і немає такої антисанітарії. Але це далеко не п’ять зірок. Двері в санвузол погано відчинялися, стіни пофарбовані ніби навмання, кондиціонер просто ганяє повітря, як вентилятор. Та й гул стоїть такий, що голова починає хворіти через 15 хвилин», – повідомив чоловік, додавши, що в цьому номері ковролін теж виявився брудним.
Проблеми чекали відпочиваючих буквально на кожному кроці. Очікуючи побачити розкіш і комфорт, туристи мали зануритися в реальність. Наступною проблемою виявилася нестача лежаків на пляжі: «…існує велика проблема з лежаками (їх не вистачає на всіх, а значна частина перебуває в жалюгідному стані і просто непридатна для використання – з тріщинами та відламаними частинами). Загалом, якщо постояти біля стійки якийсь час, то стає зрозуміло: багато відпочиваючих шоковані тим, де вони опинилися, — з’ясування питань з якістю номерів відбувається постійно», – пояснив турист.
Мандрівник також залишився незадоволений харчуванням по системі «ультра все включено», яке насправді нічим не відрізнялося від «все включено» і не відрізнялося різноманітністю меню. «Не було алкоголю імпортного виробництва і навіть не було можливості його придбати, не було різноманітності видів м’яса чи риби… На рецепції дорослим дають браслети без жодних відмінностей. Залишається припущення, що відмінності лише у ціні. Ряд співробітників готелю ніби чимось незадоволені, і при накладанні їжі ти відчуваєш, що тобі роблять ласку. Зрозуміло, що це вже невербальні моменти, які важко відслідкувати, але все одно неприємно», – обурився чоловік.
Крім цього, в готелі виявилися проблеми з нестачею посадкових місць та столових приладів. Також неможливо було нагодувати дитину, оскільки дитяче харчування просто не було. «Чомусь зала на другому поверсі закрита і відкривається лише з дозволу персоналу (почуваєшся як у дитячому літньому таборі, де треба просити дозволи для якихось банальних речей). Готель відзначений як рекомендований для сімейного відпочинку, але обіцяного дитячого буфету не було. Доводилося викручуватися з підбором харчування для дитини 1 рік та 11 місяців із страв місцевої кухні, – констатував чоловік.
Резюмуючи, мандрівник заявив, що їхав повноцінно відпочити, а фактом зазнав стрес, так як готель не відповідає п’яти зіркам. Після повернення він звернувся до туроператора Tez Tour із претензією та заявою на компенсацію заподіяної його родині шкоди. Але у відповідь, за словами мандрівника, він отримав лише відписку – туроператор послався на те, що готель бюджетний і «відповідає якості послуг».
Для довідки: готель збудований у 1988 році, реновація проведена у 2011 році, тому, як кажуть експерти туризму, будівлю можна назвати «втомленою». Про «втому» готелю нагадує буквально все навколо: несвіжий ремонт, старі меблі, зламаний пляжний інвентар та місцями рівень обслуговування. Трапляються номери, які не бачили покращення вже дуже давно, є свіжіші. Прекрасно в готелі одне – це місце розташування. Об’єкт знаходиться на березі моря, куди турецька Рів’єра приваблює туристів не лише гарним морським узбережжям, а й природою величних гір Тахтали.
Для тих, кому важливим є здоровий спосіб життя, рекомендуємо прочитати: ««Правило екватора»: які продукти не можна їсти після 15:00».
➔ Дивитесь новини на смартфоні? Підпишіться на новини від Туриста Google News (у браузері ХРОМ): це свіжі новини про туризм, найкращі ціни на тури та квитки, здоров'я, технології, життя знаменитостей, їжу та рецепти, астрологічні прогнози, лайхаки про сад та город, та багато іншого!