«Чому тайці їдять перець та посміхаються? Навіщо купаються в одязі? Навіщо залишають червоний лимонад у храмах?» … такими цікавими питаннями спантеличилася туристка зі стажем, перебуваючи в Таїланді на зимівлі. У своєму блозі вона пояснила сенс звичок жителів королівства, які збоку можуть здатися дивними та навіть інтригуючими.
Мандрівниця нагадала, що тайці під час їжі не користуються ножем, але можуть використовувати палички або водночас ложку та виделку. Оскільки особливість тайської кухні така, що їхні страви складаються або з дрібно нарізаних продуктів, або зовсім рідкі, то вилка їм потрібна як «гачок», який підчіплює їжу в ложку. З ножами у тайців історично не вдалося, тому ці столові прилади вони подають лише європейцям.
Ще одна звичка, яку вказала блогер, – тайці люблять їсти гостру їжу. «Справа в тому, що в Таїланді їли перець віками. Раніше це було порятунком від антисанітарії (пекучі спеції добре нейтралізують наслідки вживання брудної води). В результаті тайські шлунки звикли до «пожеж» і добре з ними справляються. А ось коров’яче молоко в Таїланді майже не п’ють: багато хто не переносить лактозу, тому що в їхніх організмах відсутній потрібний фермент», – пояснила вона.
Також читайе: Чому китайці не п’ють молоко
Крім того, тайці, як і багато азіатів, не засмагають і не купаються в морі без спецодягу. Загар вважається синонімом бідності, тому засмаглим жителям отримати високооплачувану роботу не вдасться. Щоб максимально відбілити шкіру, вони вдаються до різноманітних косметичних засобів. Якщо наших туристів не відтягти від моря на курорті, то самі тайці там майже не купаються. Але якщо і вирішуються, то заходять у воду виключно в захисних костюмах з двох міркувань: по-перше, через небезпеку обгоріти, по-друге, небажану зустріч з отруйними медузами.
Також мандрівниця зауважила, що у писемному мовленні тайці «сміються п’ятірками», тобто. пишуть “555”. «Справа в тому, що слово «п’ять» тайською звучить як «ха». Тобто 555 – це “ха-ха-ха”. Це місцевий аналог LOL та HA-HA-HA. Його використовують, щоб не перемикатися на латиницю», – пояснила росіянка.
Цікавою виявилася також історія повальної тенденції щодо зміни статі в Таїланді. За словами туристки, велика кількість трансгендерів у країні пояснюється фінансовою доступністю та легалізацією цієї процедури. Крім того, у суспільстві леді-бої стало певним трендом та відмінним знаком королівства – це приваблює заможних туристів.
Тайці залишають духам підношення. Вважається, що ідеально для цього підійде солодка вода. Маркетологи бренду Fanta підхопили цю традицію, після анонсу газування з полуничним смаком вони запустили рекламний ролик, який запевняє, що «духи у захваті від цього напою». Усього за пару тижнів компанія отримала немислимий продаж свого продукту, а храми тепер завалені яскраво-червоним напоєм.
Для тих, кому важливий здоровий спосіб життя, рекомендуємо прочитати: «Лікар назвав напій, що спалює жир на животі та печінці».
➔ Дивитесь новини на смартфоні? Підпишіться на новини від Туриста Google News (у браузері ХРОМ): це свіжі новини про туризм, найкращі ціни на тури та квитки, здоров'я, технології, життя знаменитостей, їжу та рецепти, астрологічні прогнози, лайхаки про сад та город, та багато іншого!