Покоївка готелю розповіла, чому туристи не повинні застеляти ліжко при виїзді, і не залишати телевізор включеним

Туристам не рекомендується застилати ліжко самостійно – принаймні якщо вони хочуть, щоб її прибрали і змінили білизну. Таку пораду озвучила колишня покоївка, яка працювала на курорті в Австралії.

«Ідеально застелене ліжко не тільки складніше перестелити, а й вводить персонал в оману. Якщо ми думаємо, що ви взагалі не використовували ліжко, ми не змінюватимемо простирадло. Отже, краще, щоб було очевидно: на ній спали», – заявляє жінка.

Туристам, які раптом дійсно хочуть допомогти готельному персоналу, рекомендують скласти використані рушники та простирадла, щоб персонал їх легко взяти. «Щоразу, коли ми зупинялися в номері готелю, а це було багато разів, мій батько збирав всю постільну білизну і складав її в купу брудної білизни. Я ніколи не розуміла чому, доки не стала прибиральницею», – додає вона.

Ще одна проблема, через яку номер може залишитися без прибирання – це телевізор. «Якщо чути, що в номері включений телевізор, персонал не може визначити, чи знаходитесь ви в кімнаті, і тому їм доводиться дзвонити на стійку реєстрації. Це може означати, що їм потрібно більше часу на прибирання кімнати», – заявляють експерти.

➔ Дивитесь новини на смартфоні? Підпишіться на новини від Туриста Google News (у браузері ХРОМ): це свіжі новини про туризм, найкращі ціни на тури та квитки, здоров'я, технології, життя знаменитостей, їжу та рецепти, астрологічні прогнози, лайхаки про сад та город, та багато іншого!

Новини туризму
Новини по темі