Туристам не рекомендується застилати ліжко самостійно – принаймні якщо вони хочуть, щоб її прибрали і змінили білизну. Таку пораду озвучила колишня покоївка, яка працювала на курорті в Австралії.
«Ідеально застелене ліжко не тільки складніше перестелити, а й вводить персонал в оману. Якщо ми думаємо, що ви взагалі не використовували ліжко, ми не змінюватимемо простирадло. Отже, краще, щоб було очевидно: на ній спали», – заявляє жінка.
Туристам, які раптом дійсно хочуть допомогти готельному персоналу, рекомендують скласти використані рушники та простирадла, щоб персонал їх легко взяти. «Щоразу, коли ми зупинялися в номері готелю, а це було багато разів, мій батько збирав всю постільну білизну і складав її в купу брудної білизни. Я ніколи не розуміла чому, доки не стала прибиральницею», – додає вона.
Ще одна проблема, через яку номер може залишитися без прибирання – це телевізор. «Якщо чути, що в номері включений телевізор, персонал не може визначити, чи знаходитесь ви в кімнаті, і тому їм доводиться дзвонити на стійку реєстрації. Це може означати, що їм потрібно більше часу на прибирання кімнати», – заявляють експерти.
➔ Дивитесь новини на смартфоні? Підпишіться на новини від Туриста Google News (у браузері ХРОМ): це свіжі новини про туризм, найкращі ціни на тури та квитки, здоров'я, технології, життя знаменитостей, їжу та рецепти, астрологічні прогнози, лайхаки про сад та город, та багато іншого!