Стюардеса розповіла, що треба зробити, щоб з економ-класу перейти в бізнес або перший

Безкоштовне підвищення класу обслуговування на борту літака – дуже рідкісне явище. Однак перейти з економ-класу в бізнес або перший можна, якщо турист скористається лайфхаками, про які Daily Express розповіли досвідчені стюардеси: бортпровідниця та керуючий директор DiarioAzafata Лючія Табоада та Хелена Афроуї. При цьому, за словами експертів, є дієвий прийом, як звернути увагу на себе співробітників авіакомпанії, але також є стоп-фрази та прийоми, до яких часто, але даремно вдаються пасажири – жоден із них насправді не працює, коли справа стосується додаткових послуг.

«Потрапити до салону преміум-класу можливо, якщо турист є власником картки лояльності авіакомпанії або миль», – розповіла Табоада. «Зазвичай співробітники авіакомпаній можуть підвищити клас вже під час реєстрації. Але я як стюардеса рідко пересаджую пасажира з економ-класу в бізнес», – повідомила вона. Причин кілька. «Насправді немає жодних таємних кодів і хитрощів, щоб летіти класом вище, і я маю сказати, що багато туристів, використовуючи одні й ті самі приводи, день у день намагаються перебратися до бізнес-класу. Наприклад, поширена причина – біль у нозі у мандрівника. Пасажир стверджує, що йому потрібний додатковий простір для ніг. Однак для бортпровідника за інструкцією це не є вагомою причиною для переведення пасажира класом вище. Однак вона зробить все можливе, щоб зробити політ комфортнішим в економ-класі. Наприклад, порекомендує відкинути спинку крісла на максимум, проте при цьому в комфорті буде утиснутий супутник, що сидить позаду. Табоада розповіла, що щодня бачить пасажирів, які намагаються підвищити умови комфорту під одним і тим самим приводом. “Але ні, це ніколи не працює”, – запевнила вона.

Отже, що можуть зробити мандрівники, щоби підвищити свої шанси на перехід в інший клас обслуговування? За словами стюардеси Хелени Афроги, що завжди спрацьовує, то це те, коли пасажири приносять екіпажу солодощі, шоколад чи щось ще – так вони дають персоналу про себе знати. «: 400;”>З іншого боку, Табоада розповіла про деякі жахливі ситуації, з якими вона щодня стикається на борту літака: «Я почала літати 2004 року, то багато чого побачила. Одного разу, пройшовши салоном зі службовим візком, ми виявили чоловіка, який раніше відмовився від бортової їжі, що сидить і ріже іспанську шинку величезним ножем. Холодна зброя, яку заборонено проносити на борт, була щонайменше 10 сантиметрів. Ми пояснили йому, що він не може використовувати його в літаку і що ми мали забрати ножа у нього. Пасажир здивувався, але ніж віддав без проблем. Найдивніше, як йому вдалося пройти через охорону із цим ножем?!».

Стюардеса поділилася з виданням та деякими іншими сюрреалістичними ситуаціями, які вона бачить щодня: «Як вам таке: зробити педикюр на столику для підносу або вирушити в туалет босоніж…».

Раніше “Турист” писав, чому не можна ходити в літаку без взуття – подробиці читайте у статті “Стюардеса попередила про страшну інфекцію через поширену звичку пасажирів.”

➔ Дивитесь новини на смартфоні? Підпишіться на новини від Туриста Google News (у браузері ХРОМ): це свіжі новини про туризм, найкращі ціни на тури та квитки, здоров'я, технології, життя знаменитостей, їжу та рецепти, астрологічні прогнози, лайхаки про сад та город, та багато іншого!

Новини туризму
Новини по темі