Домініканські гіди, які намагалися отримати з туристів гроші за ненадані послуги, «нарвалися» на рівного за силою «противника» – туристку-юриста, яка зуміла завдяки застосованим методам вийти з ситуації, не втративши своїх грошей. Про це на своєму каналі в Яндекс.Дзен розповідає турагент, який направив своїх туристів до Домінікани.
Перші пригоди, втім, почалися ще в готелі Dreams Dominicus La Romana 5* – тур туристам коштував 140 тис. гривень за номер swim up (з виходом у басейн) та з концепцією Preferred Club. Тому коли туристи прибули в номер і виявили, що там два роздільні ліжка замість одного великого, відбулася «проба сил». «Євгенія – дуже хороший юрист за спеціальністю, тому вона вміє відстоювати свої права. Відмовившись чекати 4 дні, коли звільнитися номер із двоспальним ліжком, воно не стало категорично заселятися в номер, тому їм на 4 дні надали шикарний двокімнатний номер із величезною терасою», – розповіла турагент.
Далі відбулася історія з екскурсією: «Євгенія замовила кілька екскурсій, у тому числі на відоме шоу Coco Bongo в Пунта Кані по 185 $ з людини. За ці гроші їм мали надати трансфер до шоу і назад, вхідні квитки в спеціальну зону з обмеженим простором та преміальні напої. За день до екскурсії їй дзвонить гід і каже: «Ми не можемо відправити за вами трансфер, тому що з регіону Байабі тільки ви єдині взяли цю екскурсію. Тому беріть таксі і добирайтеся на шоу самостійно», – розповіла турагент.
У відповідь від туристки надійшла претензія із вимогою повернути гроші. «Гід почав говорити про те, що від екскурсії можна відмовитися тільки з оплатою фактично-понесених витрат (ФПВ), але, по суті, послуга не була надана. Гід каже, що квитки на шоу неповоротні, але жодних квитків на шоу туристи на руки не отримували, вони мали просто квитанцію про оплату екскурсії. Квитки на шоу видають прямо перед входом на нього», – пояснила турагент.
Але далі втрутилися нездоланні обставини – хоча з туристкою і домовилися про те, що гід оплачує моїм туристам таксі до Coco Bongo, туристам не пощастило: таксисти влаштували якийсь страйк (вони, до речі, там частенько бувають) і жодна машина за ними так і не приїхала, екскурсія так і не відбулася», – розповіла гід.
При цьому гроші за неї повністю туристи отримали назад, без жодних утримань та ФПВ. «Велика подяка гіду, він все-таки виявився людяним, хоча співробітник з офісу туроператора, що приймає компанії, говорив, що утримають із зарплати гіда суму в 190$ за таких туристів, які знають свої права. Це було дуже неприємно, коли співробітники тиснуть так на туристів, шантажуючи їх та викликаючи почуття провини за те, що у гіда утримають гроші», – додає турагент.
Сама ж туристка дає своїм «колегам» такі поради: «До придбання екскурсій застосовуються правила за договором надання послуг та закон про захист прав споживача. Ви можете відмовитись від екскурсії у будь-який час, відшкодувавши виконавцю фактично понесені витрати, які ще треба довести! Немає на руках гіда вхідного квитка на об’єкт для вас? Не мають права віднімати його вартість, оскільки це ще не витрата, він фактично не придбаний. Замовив вхідний квиток, але ще не сплатив – не ваші проблеми», – пише туристка.
Для тих, кому важливий здоровий спосіб життя, рекомендуємо прочитати: «Лікар пояснив, кому небезпечно їсти курку, а кому корисно».
➔ Дивитесь новини на смартфоні? Підпишіться на новини від Туриста Google News (у браузері ХРОМ): це свіжі новини про туризм, найкращі ціни на тури та квитки, здоров'я, технології, життя знаменитостей, їжу та рецепти, астрологічні прогнози, лайхаки про сад та город, та багато іншого!