Стюардеса, яка обслуговує туристів на борту літака, багато знає про кожного з них. Таку дивовижну і водночас лякаючу інформацію розкрила одна з них у соцмережі Reddit.
Виявляється, деякі авіакомпанії надають бортпровідникам усіляку інформацію про пасажирів, що зберігається на портативних пристроях на кожному рейсі. Літному персоналу доступно все: від медичних подробиць до напоїв. Інформацію бортпровідниці зчитують із планшетів, які використовують на борту рейсів своєї авіакомпанії.
Ми можемо бачити все. Ім’я, номер місця, статус, спеціальне обслуговування, спеціальне харчування. Однак ми також можемо підкорегувати налаштування. Наприклад, містер Сміт у першому класі носить піжаму розміру XL і не вживає алкоголю. Отже, я знаю, якого розміру одяг і які напої йому запропонувати. Ми також маємо інформацію від медичних служб. Якщо у вас були будь-які порушення, медичні ліки або у вас була відмова від алкоголю на попередньому рейсі, я це побачу», – поділилася співробітниця.
За її словами, туристам не варто лякатися такої проінформованості стюардес. “Це не для того, щоб ставитися до вас по-іншому, це для того, щоб ми знали… якщо у вас починається мігрень або ви споживаєте занадто багато алкоголю, ми можемо спробувати знизити ризик повторного інциденту”, – додала вона.
Але це ще не все. «У нас також є спільні примітки про речі: пасажир у кріслі 33C – нервовий турист, 12K подорожує зі співчуття, 1A – лікар, який раніше пропонував допомогу, ім’я 20E вимовляється як «Аль-кер-уікс». І тому подібне», – повідомила борпровідниця.
Однак така докладна інформація не обов’язково є нормою, оскільки інші авіакомпанії здебільшого надають електронні пристрої для продажу речей пасажирам, зберігають посібники з експлуатації.
Наведемо цитату ще однієї стюардеси з цього питання: «Я бачу ваше ім’я, пункт призначення, стикувальний рейс, попередньо замовлене харчування, елітний статус, якщо ви подорожуєте з попутником, будь-які особливі запити на обслуговування, чи були у вас проблеми з перельотом або багажем протягом деякого часу, і це все. Нічого особистого. Крім цього, я можу робити будь-які свої транзакції по товарах, які я продаю на борту. Це залишається для служби підтримки клієнтів та агентів із бронювання. Що я бачу, так це набагато більш спеціалізовану інформацію про мої обов’язки та польотні операції, спілкування з іншим персоналом та багато іншого. Це заважає мені носити з собою керівництво на 1000 сторінок».
Оскільки в деяких стюардес на руках так багато особистої інформації про своїх пасажирів, зрозуміло, що пасажири, що часто літають, можуть бачити в цьому привід для занепокоєння. Проте інша стюардеса пояснила, що до питань конфіденційності ставляться дуже серйозно: «Будьте впевнені, що авіаперевізники та їхні бортпровідники серйозно ставляться до конфіденційності, і кожен із них знає наслідки використання інформації про пасажирів для будь-якого незаконного використання».