Багато екомаркування з’являються на веб-сайтах, фасадах готелів і навіть на пляжах. Вже 30 років екомаркування розвивається у туризмі, щоб спрямовувати мандрівників до більш екологічно чистих напрямків. На думку GlobalData, екомаркування набуде ще більшого значення і стане життєво важливим для туризму, тим більше що цьому сектору доведеться дедалі частіше демонструвати свій вплив на навколишнє середовище.
Green Key, European Ecolabel, Green Globe… наклейки та інші значки все частіше з’являються на фасадах готелів, оголошеннях на сайтах та навіть на пляжах. Ці сертифікати з’явилися у 1990-х роках та продовжують розвиватися.
“Соціальна свідомість стає все більш важливою. Екологічні питання в туризмі стають важливішими, ніж ми могли собі уявити, – каже Пол Арсено, віце-президент MT Lab.”
Хоча ми не повинні потрапити в пастку “зеленого промивання”, ці акції та їх розвиток наголошують насамперед на одному: споживач хоче отримати все більш екологічну пропозицію”.
На думку експертів, екомаркування набуватиме дедалі більшого значення в туристичному секторі. Прийняття значків, що демонструють вищі або нижчі показники за екологічними критеріями, робить заяви компаній про сталий розвиток більш достовірними. Це підвищить попит на їхню продукцію та послуги.
Такі значки допомагають туристичним підприємствам підвищити прозорість, запропонувати мандрівникам відповідальні альтернативи та продемонструвати позитивні екологічні показники. І це також полягає весь сенс цих сертифікатів: забезпечити прозорість, щоб допомогти мандрівникам зробити свій вибір.
Тим більше, що, за даними дослідницької компанії, майже 75% світових споживачів згодні з тим, щоб запровадження маркування стійкості на продуктах було обов’язковим.
У такому ринковому секторі, як туризм, де працюють транснаціональні компанії, екомаркування також має надавати достовірну інформацію; вона просто стає життєво необхідною для туризму.
Подібно до побутової техніки, туризм може побачити, як його продукти будуть оцінюватися за їх впливом на навколишнє середовище та їх стійкістю (соціальний аспект).
Будь то створення незалежних екознаків або прийняття етикеток, що присуджуються зовнішніми постачальниками акредитації, компанії, що займаються подорожами та туризмом, повинні прагнути до отримання таких знаків якості, які підвищують прозорість, збільшують доходи та сприяють сталому розвитку.