Home LifeStyle Туристи-вампіри: турагенти розказали про найбільш ненависних кліентів

Туристи-вампіри: турагенти розказали про найбільш ненависних кліентів

Про туристів-«вампірів» розповіли турагенти: в єкатеринбурзькому виданні Е1 представники туристичного роздробу стали учасниками проекту «Що мене бісить», поскаржившись на найнесподіваніші випадки у своїй роботі. Як не дивно, «акціонерів» вони згадали не насамперед.

В першу чергу турагент згадала туристів, які використовують турагентство як довідкове бюро, а після «зникають». «Запитують: «А скільки приблизно коштуватиме подорож в Єгипет на 10–15 днів до готелю 5 зірок?» Для них це просте запитання, для цікавості, а для менеджера з туризму — робота і марнування часу. Потрібно подивитись готель, вильоти і так далі. Але особливо бісить, коли клієнт звертається до нас із цілим списком вимог: «Нам треба в Домінікану, щоб ось такий готель і ось такий пляж, щоб сім’ї з дітьми підходило» — а в результаті тур не купує», – поскаржилася турагент. Далі вона розповіла окремо «прекрасну» історію, коли у такого туриста, який «заходив у захід сонця» кілька разів після повного підбору туру попросили пояснити, в чому справа. «Феноменальна відповідь: «Та ви знаєте, просто у мене подруга відкрила своє турагентство. Але у неї ще такий маленький досвід, а ви такий хороший фахівець, так здорово підбираєте, тому я питаю все у вас, а бронюю у неї», – розповів роздратований турагент.

Також представників роздрібу бісить, що вони виявляються «крайніми» за всіх косяків. «Весь, ось взагалі весь негатив, хоч би що там накоїв туроператор — винен саме менеджер. Перенесли рейс на добу — претензія до нас, хоч це взагалі затримка авіакомпанії з якихось причин. “Гроші я вам віддав, ви мені їх повертайте”. Хоча менеджер їх одразу переводить туроператору», – розповіла турагент.

Також окреме «підрозділ» – це «клієнти-вампіри», ненаситні у своїх вимогах. «А там у номері є килимове покриття? А якого воно кольору? Як ви не знаєте? Що ви взагалі про туризм знаєте? Або: “А порахуйте мені окремо в Таїланд, окремо переліт і порівняйте, як мені дешевше – пакетним туром або через Booking”. «Це такі туристи-вампіри, які починають діставати із самого початку та будуть пити кров до самого вильоту. Ти викреслюватимеш дні в календарі до того дня, поки вони не поїдуть», – заявляє турагент. Втім, і виліт не рятує. «Реальний випадок: цей «вампір» полетів і о четвертій годині ночі почав мені телефонувати, писати повідомлення: «Вас ніде немає». Як виявилося, він не міг знайти туроператора з табличкою. На його думку, менеджер з туризму повинен був прилетіти до Єгипту і разом з ним шукати того, хто зустрічає. Серйозно?», – бідкається експерт.

У підсумку експерти назвали топ-10 ситуацій, які найбільше бісять турагента:

  • Коли клієнт все випитує, після чого “йде в захід сонця”;
  • коли просить детально розписати тур та несе цю пропозицію до іншого агентства (ще й розповідає про це!);
  • коли психує через килимок «не того кольору в готелі»;
  • коли туристи говорять багато зайвого та витрачають час менеджера;
  • коли кажуть: А що так дорого? Ось п’ять років тому було дешевше!»;
  • коли всі “косяки” туроператора вішають на турагента;
  • коли хочуть подавати до суду на турагента через затримку чартеру;
  • коли називають турагентів неробами;
  • або вважають турагентів няньками, які мають мало не за руку водити;
  • коли клієнти дзвонять серед ночі.
Exit mobile version