Грандіозний скандал із незаселенням туристів розгортається у Туреччині. Що цікаво, головними його героями стали внутрішні туристи, тобто, самі турки, які купували тури… через своїх знайомих та родичів у Німеччині, бо це виявилося дешевшим. Проте готелі не бажають запускати місцевих туристів за німецькими цінами. У результаті все на початку цього сезону пішло наперекосяк, і протистояння між готельєрами та туристами «набирає сили».
Суть проблеми, як пояснили турецькі туристичні ЗМІ в тому, що турки, які мешкають у Німеччині, почали замовляти розміщення в готелях для своїх турецьких родичів, які живуть у Туреччині, оскільки це набагато дешевше. Справа в тому, що готелі традиційно дають різні ціни на різні ринки, але на внутрішній ринок ціни майже завжди найдорожчі.
Однак туристи, що прибули в готелі, не змогли довести, що живуть у Німеччині. У результаті між готелями та туристами спалахнув скандал – турецькі туристи вважають таку ситуацію вкрай несправедливою. Ціни на внутрішньому ринку виявляються значно вищими, ніж ціни для іноземців, і всі внутрішні туристи дивуються – чому вони повинні стільки платити.
Готелі дають на це запитання буквально таку відповідь: «Фактором, який провокує різницю цін, є те, що ціни за кордоном були встановлені в період, що відповідає літньому сезону минулого року, коли переважали нормальні інфляційні очікування. Ціни для внутрішніх туристів встановлювалися останніми днями минулого року, коли спалахнула інфляційна лихоманка, або на початку цього року», – заявляють вони.
Як додають у ЗМІ, готелі та турагентства, що працюють у Німеччині, почали більш тісно співпрацювати з туроператорами, щоб усунути проблему – очікувано, не на користь місцевих туристів. У результаті, все бронювання турків з Німеччини скасовується для тих, хто не може підтвердити своє місце проживання в Німеччині.
Туристи обурені, але заспокоюють себе тим, що «рівняння неминуче». «Хоча різна цінова стратегія готелів на різних ринках, як і раніше, представлятиме подібні проблеми в майбутньому, тому різниця в цінах між ринками має бути виведена хоча б на збалансований рівень», – заявляють експерти. Вони зазначають, що на турецькому ринку проблема масовіша, тому стала очевидною, а так різні ціни для різних країн часто призводили до казусів.
У тому числі й із російським ринком, зазначають вони. Далі нагадують випадок, коли турист із Данії придбав ціни за «російською» ціною. «Завдяки загальної цифровізації у споживача настільки широкі можливості для отримання оптимальної ціни, що в цей час неминуче буде досягнуто балансу у стратегії реалізації цін, яка змінюється залежно від ринків», – запевняють турецькі експерти.
Їхні російські колеги у свою чергу згадують реалії 90-х. Тоді в Росії турецькі туроператори давали дуже різні ціни навіть для Москви та регіонів. Причому для деяких регіонів вони були значно вищими, ніж для столиці.