Home LifeStyle Як туристи постійно потрапляють у пастки та втрачають гроші в аеропорту

Як туристи постійно потрапляють у пастки та втрачають гроші в аеропорту

Є кілька поширених помилок, які щорічно роблять мільйони туристів в аеропортах і через ці помилки втрачають гроші. Докладно про найбільш популярні з них розповіла стюардеса Yahoo News Аріна Блум.

З її слів, вона часто бачила, як мандрівники витрачають великі гроші на дорогі пляшки води. Такій покупці легко піддатися: виснажені пасажири, які намагаються пройти через представників служби безпеки аеропорту, просто викидали свої пляшки з водою після того, як їх ловили на спробі пронести пляшку з рідиною обсягом понад 100 мл. Але є багато фонтанчиків із водою для наповнення пляшок після проходження контролю.

Перша порада авіаексперта полягає в наступному: «Подорож літаком коштує дорого. Ви вже заплатили за квиток, таксі та багаж, тому не витрачайте свої гроші на воду в аеропорту за завищеною ціною. Ви не можете пронести пляшку з водою через систему безпеки, але ніхто не каже, що ви не можете взяти порожню пляшку. Більшість аеропортів мають фонтанчики з питною водою, і багато хто має спеціальний насос для швидкого наповнення пляшок. Щоб ваша пляшка була повна під час польоту, просто попросіть стюардесу наповнити її. Якщо вам пощастить, вони можуть навіть покласти до неї лід».

Проте вода – не єдиний товар, який можна не купувати в аеропорту. За словами Ліндсі Сакраїди, директора з контент-маркетингу сайту порівняння покупок, у стоп-лист треба занести придбання електроніки у пунктах вильоту.

“Наші дослідження показали, що в аеропорту електроніка в середньому на 34 відсотки дорожче, ніж в інтернет-магазинах”, – попередила вона і додала, що якщо йдеться про купівлю дорогого пристрою, то різниця може обчислюватися кількома тисячами гривень.

Крім того, варто зважити на факт, що найбільшу націнку в аеропорту роблять на зарядні пристрої. У середньому їхня вартість на 50% вища за ринок.

Їжа в торгових точках аеропортів також часто коштує набагато дорожче, ніж ціни в місті. За даними одного з порівняльних сайтів, найбільша націнка була зафіксована на шоколадний батончик Cadbury’s Oreo вартістю понад 170 гривень у duty-free та всього 60 гривень у супермаркеті. Інший приклад: 250-грамовий пакет M&M’s продавався в магазині безмитної торгівлі по 150 гривень, тоді як у звичайному торговому павільйоні його вартість дорівнює 60 гривень.

У зв’язку з цим друга порада стюардеси полягає в тому, що подібні перекушування краще купувати заздалегідь. Їх можна пронести через рамку безпеки.

Exit mobile version