У Туреччині взялися за готель, який зажадав із іноземного туриста заплатити €120 за «різницю в національності» – здерли з нього за це цілих 120 євро. Скандал спалахнув після того, як відповідний чек завірусився в соцмережах. Швидше за все, готелю не поздоровиться — адже Міністерство туризму Туреччини розпочало розслідування. Однак обурлива практика надання різних цін для туристів із різних країн у турецьких готелях процвітала завжди.
Розслідування проводиться у відношенні готелю Limak Lara в Анталії за стягнення з гостя додаткового «збору за громадянство» у розмірі 120 євро. Як пише турецьке видання duvarenglish, Міністерство культури і туризму Туреччини 28 квітня оголосило, що почало розслідування щодо даного готелю, який взяв із громадянина Румунії, який забронював проживання через посередника з Великобританії, додаткові 120 євро, які були відображені в рахунку як «плата за різницю» у громадянстві». Міністерство зажадало пояснень та призначило контролера для перевірки.
Адміністрації готелю довелося виступити із заявою, особливо після того, як інцидент став вірусним у соціальних мережах. Як запевнили власники готелю, вся річ у тому, що при бронюванні гості неправильно вказали свою національність, записавшись турками. А оскільки паспорти гостей були перевірені під час реєстрації, адміністрація додала збір у розмірі 120 євро, щоби відповідати звичайним цінам для гостей, які не є громадянами Туреччини. При цьому готель вибачився за використання таких формулювань як «плата за різницю в громадянстві». Але його це не врятувало.
Скандал у Туреччині посилюється тим, що готель належить Limak Holding, одному з п’яти турецьких будівельних гігантів, відомих своїми тісними зв’язками із правлячою Партією справедливості та розвитку (ПСР). Але також додамо, що обурлива практика надання різних цін для туристів із різних країн у турецьких готелях процвітала завжди.