Жодний «наддорогий» екстремальний тур не скасовано після катастрофи «Титану», загибель батискафу не тільки не відлякала надбагатих від незвичайних подорожей, а й попит навіть зріс. Про це виданню Insider заявив засновник туристичної компанії Brown and Hudson, яка також спеціалізується на екстремальних турах для VIP-туристів. Більше того, компанія свого часу пропонувала і тури, спільні з OceanGate – те саме занурення до “Титаніка”.
“Трагедії іноді викликають інтерес до інших напрямків екстремальних подорожей”, – заявив засновник компанії Філіп Браун. Він також заявив, що питання щодо цієї трагедії від туристів надходили, але жодної відмови не було, навпаки — спостерігається «помітне зростання» інтересу до членства в компанії на високому рівні, причому деякі клієнти розпочали нові обговорення проектів, щоправда, наземних.
Як він додав, його фірма співпрацювала з OceanGate — організатором трагічної подорожі, при цьому зробили запропонований варіант туру «ширшим та довшим», з додатковим навчанням. Але з 2017 року троє клієнтів компанії будували плани вирушити на Титан, але всі відмовилися від участі в останню хвилину, в основному через проблеми з розкладом. До речі, дехто розглядав такий тур як інвестицію, сподіваючись продати своє місце у майбутньому. “Люди, які приєдналися до списку очікування Титаніка, це ті ж люди, які розглядають можливість польоту в ближній космос”, – сказав Браун. За його словами, ціни, умовно кажучи, аналогічні.
Також глава компанії екстрим-турів для супербагатих запевнив, що для його клієнтів бажання мандрувати з пригодами та ризикувати — «цілком нормальне явище, і нещасні випадки його не зупинять». За його словами, середня вартість екстрим-турів – від 130 тис. доларів, плюс авансові платежі та податки. Клієнти в основному з Північної Америки, але багато хто також з Бразилії, Китаю, Індії та Великобританії. “Серед них інвестиційні банкіри, технічні працівники Пало-Альто та люди, які поїдуть до Давосу або на конференцію в Сонячній долині”, – сказав Браун. “Полоскотати собі нерви” вони люблять різними видами екстриму – це і хелі-скі – тобто фрірайд незайманими гірськими схилами, і подорож в Антарктиду та інші полярні області, і гірський туризм. І інші види екстриму — наприклад, зараз компанія планує поїздку на велосипеді бездоріжжям на північ Сирії для групи з 12 американських інвестиційних банкірів.
«Експедиції та екстремальний спорт стали символами статусу серед найбагатших людей світу. Коли ви досить багаті, вас не цікавить ще одна розкішна машина чи найновіший iPhone», – сказав Браун. «Приїдається» за його словами і звичайна розкіш «люксових» турів. «Якщо ви їдете в гарний готель з чудовим краєвидом, у той день, коли ви входите, ви отримуєте приплив дофаміну, але через три дні вигляд може раптово стати не таким захоплюючим», – пояснив він. При цьому екстремальні тури привертають увагу, дозволяють “виграти гонку, зробити щось першим, або розповісти круту історію своїй родині чи друзям”, – сказав Браун.