Майбутнє вже близько: в Amadeus розповіли про тренди світового туризму у 2024 році

Share

Туризм у гонитві за концертами улюблених музикантів, літаючих таксі, посилення впливу штучного інтелекту на тургалузь, інфлюєнсери з соцмереж у ролі турагентів. Це і багато іншого чекає міжнародний туризм у 2024 році, вважають у компанії Amadeus.

Останні кілька років туристична галузь була дуже динамічною. Потрібні були нові інструменти та ідеї для підстроювання під сучасні реалії. Фактори, що впливають на туристичну галузь з початку пандемії, сформували, зокрема, нові тренди її розвитку, йдеться в аналітичному прогнозі Amadeus.

«Музичний туризм»

Після соціальної ізоляції, викликаної пандемією, коли гурти та музичні виконавці довгий час не могли давати «живі» виступи, цього року настав справжній бум поїздок на концерти та фестивалі, кажуть в Amadeus. Очікується, що ця тенденція посилиться до кінця року та у 2024 році.

Наприклад, Тейлор Свіфт нещодавно оголосила дати туру Азіатсько-Тихоокеанським регіоном на наступний рік, зібравши шанувальників з усього світу. У дослідженні Amadeus передбачається, що дати концертів Тейлор Свіфт в Австралії, Сінгапурі та Японії на 2024 рік вплинули на пошук турів та обсяги бронювань готелів у цих країнах.

Так, протягом тижня після оголошення про концерт кількість запитів на авіаквитки в Мельбурн і Сідней зросла в порівнянні з попереднім тижнем на 44%, тоді як кількість бронювань в ці міста зросла на 446%.

Пошук авіаквитків до Сінгапуру також показав зростання на 18% порівняно з попереднім тижнем незабаром після того, як були оголошені концерти Тейлор Свіфт та гурту Coldplay.

«Агенти впливу»

Соціальні мережі вже давно стали потужною силою на етапі вибору спрямування для поїздки. Але тепер виникла нова тенденція. Інфлюєнсери – більше не лише джерело натхнення для подорожі.

READ  Названо топові пам'ятки світу, на які найбільше скаржаться туристи

Тепер вони є посередниками в організації поїздок і при бронюванні. Впливові блогери із соціальних мереж, такі як Ана Ернандес Саррія, фотограф-мандрівник Рафаель Фернандес Кабальєро, тревел-блогер the Blonde Abroad, тренер з йоги та руху С’яна Еліз та мандрівниця Алісса Рамос, розробляють та проводять свої власні групові поїздки.

Зростанню кількості так званих «агентів впливу» у туризмі сприяють нові інструменти електронної комерції, такі як Thatch, Luxury Travel Hackers та TrovaTrip. Ці технології дозволяють блогерам, які використовують різні соціальні мережі, ділитися посиланням на бронювання безпосередньо на сторінці свого профілю та обробляти платежі.

Електричні скайвеї

Оскільки міста стають все більш перевантаженими, а забруднення повітря все більш поширеним, потенційним вирішенням проблеми транспорту, що працює на бензині, стане поява skyways – пасажирських внутрішньоміських повітряних ліній з електроаеротаксі.

Вони дозволять використовувати літаючі таксі, електричні літаки вертикального зльоту та посадки (eVTOL) та інші види електричних літальних апаратів для забезпечення авіаперельотів з нижчим рівнем викидів у межах міських районів, в аеропорти-супутники, по пересіченій місцевості та між островами.

Це може здатися дуже футуристичним, але німецький виробник літаків Volocopter планує надати парк електричних eVTOL вже для Олімпійських ігор у Парижі 2024 року, що зробить його однією з перших мереж електричних повітряних таксі. У той же час, Volocopter розширює свою присутність в Азії, плануючи запустити електричні повітряні таксі в Сінгапурі в 2024 році, починаючи з обслуговування повітряних перевезень в Марина-Бей і Сентозі.

Далі в планах компанії – і транскордонні польоти на аеротаксі до пунктів призначення в Малайзії та Індонезії. Наприклад, з Чанги в Малакку та Бінтан.

А Toff Mobility, перша електрична авіакомпанія в Азії, працює над запуском електричних літаків у 2024 році у Південній Кореї.

READ  ТОП-10 найбільш переповнених пляжів світу у 2023 році

Розумний консьєрж

Генеративний штучний інтелект (GAI) підвищує цінність онлайн-планування подорожей для споживачів, оскільки пошук та рекомендації стають «гіперперсоналізованими» та інтуїтивнішими. Замість того, щоб вибирати фільтри для точного налаштування пошуку на сайті метапошуку або в онлайн-туристичній агенції (OTA), мандрівники можуть просто надати коротку інформацію чат-боту так само, як ви зробили б це з консультантом-людиною.

Наприклад, новий плагін ChatGPT від Expedia діє як віртуальний помічник у подорожах, прислухаючись до потреб клієнтів та надаючи миттєві рекомендації щодо готелів та маршрутів із готовими посиланнями на бронювання.

Обслуговування клієнтів наступного покоління на базі GAI здійснюватиметься з великим терпінням та чуйністю, що знизить навантаження на співробітників, які займаються основною частиною постпродажного сервісу та управлінням відгуками клієнтів. Це надасть співробітникам компаній можливість вирішувати більш вузькі і спеціалізовані питання, залишивши решту «плинності» штучному інтелекту.

«Полегчений» Бізнес-клас

У авіакомпаній зараз з’являються доступніші тарифи бізнес-класу.

Так, ще у 2019 році Emirates стала однією з перших авіакомпаній, які випустили квитки «спеціального» бізнес-класу, без доступу до бізнес-лаунжу, з обмеженим вибором місць та без можливості підвищення класу обслуговування.

Після цього Qatar Airways представила тариф бізнес-класу Lite, за якого пасажирів просять доплачувати за доступ до бізнес-лаунжу та зміну дати або маршруту (і вони також заробляють менше балів Avios/Qmiles).

Оскільки ця тенденція після пандемії тільки набирає обертів, японські авіакомпанії Zipair і Finnair почали пропонувати «полегшені» квитки до бізнес-класу у 2021 році, а Air France та KLM додали тарифи бізнес-класу Light у 2023 році.

З іншого боку, авіакомпанії Азіатсько-Тихоокеанського регіону підвищують ексклюзивність своїх пропозицій у бізнес-класі. Ця тенденція відповідає перевагам мандрівників, які прагнуть високого рівня комфорту і розкоші під час своїх авіаперельотів.

READ  У Єгипті відкрився новий готель під керуванням Rixos

Вже покращили свої салони бізнес-класу на A350 авіакомпанія Japan Airlines, також були зміни у бізнес-класах Air India та Cathay Pacific «Aria№». Оновлення в різних авіакомпаніях включають компонування крісел 1-2-1, розсувні двері для комфортнішої усамітнення, пристрій бездротової зарядки, великі екрани 4K і розширені можливості потокової передачі звуку по Bluetooth.

У 2024 році оновити свій салон бізнес-класу планує авіакомпанія Air New Zealand.

Свіжі новини

Новини по темі