Home Іспанія Освітній туризм в Іспанії далекий від допандемічного рівня

Освітній туризм в Іспанії далекий від допандемічного рівня

Мовний навчальний туризм в Іспанії також намагається подолати наслідки пандемії COVID-19. Хоча в 2021 році доходи в цьому сегменті потроїлися в порівнянні з попереднім роком, він все ще були на 60% нижчими за результати 2019 року. 55,435 зареєстрованих на мовних курсах в Іспанії студентів минулого року принесли близько 95 мільйонів євро порівняно з майже 237 мільйонами до кризи, коли близько 140 000 студентів щороку обирали Іспанію для вивчення іспанської мови.

У поточному 2022 році галузь очікує, що перша половина року завершиться із втратами у розмірі 40%, які скоротяться до 20% у другій половині року порівняно із даними 2019 року.

Поліпшення порівняно з 2021 роком, яке Fedele (Іспанська Федерація Асоціацій Шкіл Іспанської Мови для Іноземців) описує як «недостатнє», оскільки воно далеке від «кривої експоненційного зростання після пандемії, яке спостерігається в інших секторах».

Середнє перебування студентів минулого року становило 3,42 тижнів, тому компанії, включені до звіту, враховують загалом 189 600 тижнів, у середньому 500 євро на студента на тиждень (курси, проживання, харчування, заходи та внутрішні трансфери в Іспанії), згідно з заявами менеджера Fedele Девіда Тріго.

“Це буде невизначений рік, але з безліччю можливостей”, – зазначив Тріго, який вважає недоліком те, що ці поїздки не були включені до програм студентських груп на 2022 рік, оскільки від них залежить більша частина їх доходу.

Федерація, що складається з шести асоціацій, що об’єднують сотні шкіл, що викладають іспанську мову, очікує, що сектор досягне нормальних показників до кінця 2022 – початку 2023 року, коли очікується показники вище ніж у 2019 році.

Понад 580 мільйонів людей, 7,6% населення світу, говорять іспанською мовою, яка посідає друге місце після англійської мови в міжнародному спілкуванні і є третьою мовою в Інтернеті, де вона має великий потенціал. Крім того, близько 22 мільйонів людей у ​​110 країнах вивчають цю мову, хоча, згідно з даними Інституту Сервантеса, реальний попит нею на 25% вищий.

На думку експертів Fedele, інтерес до вивчення іспанської мови зростає у таких країнах, як Німеччина, Індія, Китай та США.

З цієї причини мовно-навчальний туризм має потенційний ринок «більше 1,2 мільйона людей» у світі, в якому Іспанія має фактор лідерства завдяки тому, що вона є «колискою сучасної іспанської мови», — наголосив менеджер Fedele. Він також зазначив, що ця діяльність сприяє згладжуванню фактору сезонності туризму.

Не говорячи вже про вплив цієї діяльності на тур напряму, оскільки сегмент визначається як набір освітніх, соціальних та культурних заходів, які люди здійснюють в іншій країні з основною метою вивчення мови місця, яке вони відвідують. Тому він дуже впливає на готелі, ресторани та інші місця розваг. На кожен євро, який мовні студенти витрачають на курси, вони витрачають 1,7 євро у суміжних галузях економіки (транспорт, музеї тощо).

Exit mobile version